۱۰ بهمن ۱۳۸۷

بازداشت بهترين رفيقمان اميرمحسن محمدي


در ادامه ی روند سرکوب گسترده ی دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب از تاریخ سیزدهم آذر سال هشتاد و شش و پس از احضارهای مکرر به ستاد خبری اصفهان روز هفدهم مهر سال جاری رفیق امیر محسن محمدی دانشجوی رشته ی ارتباطات دانشگاه میبد بعد از احضار مجدد به اداره ی اطلاعات شهرستان اصفهان بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال یافت .

رفیق امیر محسن محمدی طی ماه های گذشته چندین بار به اداره ی اطلاعات اصفهان احضار شد و مدت یک روز نیز در بازداشت و تحت بازجویی در اداره ی مذکور به سر برد . در پی بازداشت رفیق محمدی روز هجدهم مهر ماه پدر وی نیز به دادگاه انقلاب اصفهان احضار گردید و پس از مراجعه ی حضوری مامورین امنیتی به منزل پدری رفیق امیر محسن محمدی در اصفهان روز نوزدهم شهریور ماه او را به حفاظت اطلاعات سپاه اصفهان منتقل کردند و لوازم شخصی وی از جمله کامپیوتر او را ضبط کردند .

خبر ها حاکی از این است که اين فعال دانشجویی آزاديخواه و برابري طلب دانشگاه ميبد را که با تعداي از روزنامه ها و نشريات سراسري همکاري مينمود پس از مدتی به زندان دستگرد اصفهان انتقال داده اند و تا کنون از شرایط وی و چگونگی وضعیت جسمی او اطلاعی در دست نیست ما جمعی از دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب دانشگاه های شهرستان یزد ضمن محکوم کردن ادامه ی بازداشت غیر قانونی رفیق امیر محسن محمدی ، خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط او هستیم و اعلام می داریم که این برخوردهای گسترده با آزادی خواهان و برابری طلبان ما را از تلاش برای نیل به مقصود خود باز نخواهد داشت و در راه آزادی رفقایمان از بند هر چه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد . جرم رفیق امیر محسن محمدی آزاد اندیشی است و زندان و بازداشت پاسخ هیچ اندیشه ی برابری طلبانه ای نیست . با اتحادی همه جانبه و سراسری او را از زندان آزاد خواهیم کرد تا به آغوش خانواده و دوستان خود باز گردد .



دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب دانشگاه یزد
.
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر